mandag 25. januar 2010

et lite numero 2

jeg kan bare begynne med aa konstatere at jeg ikke er en god blogger. beklager det, men her kommer litt mer om turen min. sist gang jeg skrev hadde vi kommet oss til punta del diablo, som forovrig er et fantastisk sted! vi ble der faktisk i en og en halv uke. per og nikko kom ned de siste fire dagene, og vi leide en koselig hytte sammen. ble mye strand og alkohol og lite annet.

vi fant ut at vi skulle vaere okonomiske paa vei tilbake til buenos aires, saa vi tok nattbussen kl 4 til montevideo paa onsdagen, var fremme i 8 tiden og hang litt rundt i den veldig varme byen. vi rakk aa gaa rett i turistfella og spiste paa et skikkelig dyrt og daarlig sted. vi tipset lite og lop avgarde, redde for at den sinte kelneren skulle komme lopende etter oss over plassen. saa dro vi hjem til josé carlos thissen, ja du leste riktig, tissen.. veldig morsomt naar man er overtrott og litt sliten! en bra fyr fra peru som vi motte paa hostellet i diablo. han bodde i 17. etasje og hadde utsikt over kysten og stranden. vi var saa varme, saa vi drakk ol og holdt oss ved vifta. de lagde litt mat til oss, ogsaa dro vi til terminalen igjen, da turen gikk til buenos aires. 9 timer, vi sov kjempegodt! der var de to hostel-nettene spart!

naa er vi i BA, helgen har bestaatt av litt festing, litt shopping, og en tur til tigre. en liten forstad utenfor BA hvor vi tok baat og koste oss. imorgen drar jeg til chile, en svipptur paa buss i 20 timer. gleder meg til aa se familie og venner igjen!!

skal skrive mer naar jeg har tid, naa skal jeg mote sandra til lunsj. hun drar hjem til norge imorgen..

saionara!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar